top of page

Activitate filantropică  în Protopopiatul Agnita

Ce e mai plăcut și mai apropiat de realitatea prezenței lui Dumnezeu în mijlocul nostru decât zâmbetul unor copii, al unor adolescenți sau al unor oameni „tineri de vârsta a doua“! Mântuitorul a spus: „Unde sunt doi sau trei adunați în numele Meu, acolo sunt și eu în mijlocul lor“ (Matei 18, 20). Cu acest scop, Marți, 28 noiembrie 2017, împreună cu elevii clasei a X- a de de la Colegiul Tehnic „August Trebonium Laurian“ Agnita, coordonați de doamna profesoară de limba germană Andra Iancu, în parteneriat cu Protopopiatul Agnita, reprezentat de părintele paroh din Coveș au făcut o vizită care s-a lăsat cu voie bună în rândul celor care își duc traiul senini de la o zi la alta în azilul de bătrâni de pe strada „Mihai Viteazu“ din Agnita. Surprinși la masă, fiecărui bunicuț sau bunicuță, elevii care s-au mobilizat dinainte făcând o colectă de bani, din care au cumpărat dulciuri, le-au dăruit câte o punguliță cu diferite produse , o iconiță și o cărticică de rugăciuni. „Bucuria m-a copleșit personal pe mine și cred că pe fiecare dintre colegii mei, văzând în gesturi, în privirile și în glasul lor recunoștința față de noi că i-am vizitat“ (a spus una dintre elevele clasei a X –a B). “Am ajuns la concluzia că aceste persoane au nevoie de ajutorul nostru, au nevoie să nu fie uitați. Cred că aceasta reprezintă cu succes ducerea vestei nașterii lui Hristos în lume” (a afirmat un alt elev). „În cadrul acestei acțiuni, elevii au deprins valoarea milosteniei, care-l împlinește pe om. De asemenea mă bucur dimpreună cu acești copii minunați și pe această cale le și mulțumim, că au dat curs invitației și s-au arătat extrem de dornici să se implice. Țin să precizez apoi că am stabilit ca undeva în decembrie să ne mai adunăm încă o dată în aceeași formulă, pentru a cânta împreună colindele care vestesc Nașterea Domnului sau bucuria că Dumnezeu este prezent în viețile noastre și zic eu și prin chipul acestor oameni care au nevoie de atenția și afecțiunea noastră.” (a adăugat Andra Iancu –profesoară la Liceul menționat mai sus). Nu ne rămâne decât să-i mulțumim lui Dumnezeu pentru toate! Hristos Se Naște, bucurie să luăm și să dăm!

Pr Andrei Iancu,

Coveș


Categorii
No tags yet.
Ediţia curentă
bottom of page