top of page

Colegiul Tehnic „A.T Laurian” Agnita – activități extrașcolare organizate în cadrul Olimpiadelor Kau





Imediat după începerea anului școlar, o parte dintre profesorii Colegiului Tehnic „A.T.Laurian” ne-am hotărât să înscriem școala în proiectul inițiat de Kaufland România și Asociația „Școala de valori”, intitulat „Olimpiadele Kaufland”. Am încercat, pe măsura posibilităților, să îmbinăm utilul cu plăcutul, să ne implicăm activ prin realizarea a numeroase activități prevăzute în proiect. Nu știm dacă vom reuși să ne situăm între primii, dar suntem bucuroși că am mișcat un univers aflat în inerție, dovedind faptul că orice e posibil atunci când lucrezi în echipă și când privim cu toții în aceeași direcție. La proiect participă peste 1000 de școli din întreaga țară. Pentru cititorii „Gazetei Hârtibaciului” iată câteva impresii ale elevilor participanți: Țerbea Maria:„Am participat la un proiect foarte interesant și educativ. M-am bucurat că am reușit să ajutăm mediul înconjurător prin activități de ecologizare, că am avut ocazia să învăț lucruri frumoase de la profesori. Am învățat să fim mai buni și mai grijulii cu mama natură, că și ea are, la rândul ei grijă de noi, oferindu-ne aerul, verdeața și frumusețea peisajelor. Am văzut, în excursia organizată în 8 noiembrie, impresionantul Muzeu al Unirii din Alba Iulia și Cetatea unde am aflat lucruri interesante de la doamna profesoară de istorie Gabriela Făfăneață. Am primit informații utile despre calculatoare de la domnul profesor Vecerzan Florin. Am creat și am recitat poezii dedicate toamnei, dar am organizat și o expoziție de desene, Fascinația toamnei, alături de doamna dirigintă Lorinczi Maria-Daniela. Am învățat să reciclăm cu ajutorul domnului profesor Mareș Nicolae și am fost informați despre importanța rutieră de către reprezentantul Poliției din orașul Agnita. Ne-am bucurat, împreună, de activități pe cinste!”Muntean Georgiana:„Activitățile la care am participat (și nu au fost puține!) ne-au făcut mai responsabili, ne-au unit într-o echipă mare a școlii, bine consolidată. Activitățile ne-au ajutat să comunicăm mai ușor dar au fost și recreative, distractive.”Feldara Ștefania:„Participarea la activitățile din cadrul acestui proiect ne-a unit, ne-a ajutat să colaborăm, să fim mai buni unii cu alții. Am realizat că, unindu-ne forțele, dăm dovadă de curaj, de bunătate și de respect față de noi toți. În excursia organizată în Orașul Unirii, Alba Iulia, și la Salina Turda, am vizitat locuri deos

ebite și, cu toate că în anumite momente le-am stresat pe doamnele profesoare, a ieșit o excursie minunată. Mi-au plăcut și activitățile de ecologizare sau vizita la stația de epurare a apei din Agnita și am găsit interesantă activitatea de educație rutieră susținută de reprezentatul Poliției Agnita. Doresc tuturor putere de muncă și succes tuturor școlilor participante la proiect, peste 1000 de școli din toată țara!”Dusleag Alexandra:„Activităţile pe care le-am pus în practică ne-au fost de folos, ajutându-ne să fim mai uniţi, să practicăm mai multe activităţi şi să lucrăm în echipă. Una dintre activităţi a fost „Pacheţelul sănătos”. Această activitate mi-a plăcut cel mai mult deoarece s-a ţinut în fiecare pauză timp de o săptămână, pauza fiind de 20 minute. Olimpiadele Kaufland înseamnă pentru mine experienţe frumoase.”Cristina Cîmpu: „Proiectul a fost o idee genială. Ne-a ajutat să ne dezvoltăm capacităţile, să colaborăm unii cu ceilalţi, să ne sprijinim şi să ne oferim ajutor unul celuilalt. In cadrul acestui proiect am învăţat multe lucruri noi şi sperăm ca totul să se repete. Aceste lucruri au fost făcute pentru binele nostru şi pentru a avea experienţe noi şi folositoare.”Sas Darius: „Din punctul meu de vedere, Olimpiadele Kaufland au avut un impact pozitiv asupra noastra, a elevilor, deoarece ne-au ajutat la perfecționarea spiritului de echipă, cât și la perfecționarea abilităților practice. De asemenea, am reusit să ne cunoaștem mai bine, să strângem legătura dintre noi, cât și să învățăm să acordăm ajutor la nevoie.”Aldea Cătălin:„În opinia mea, Olimpiadele Kaufland ne-au dezvoltat abilităţile teoretice și practice prin confecţionarea a diferite obiecte. În ciuda tesiunii din timpul proiectelor, am reusit totuşi să ne şi distrăm. În timp ce lucram la confecţionarea obiectelor, am destins atmosfera cu muzică si voie bună. De fiecare proiect ne-am bucurat, indiferent dacă am reuşit sau dacă am eşuat, deoarece într-un final l-am terminat si toate s-au terminat cu bine. De aceea pot spune că Olimpiadele Kaufland au avut un efect pozitiv asupra elevilor deoarece le-au dezvoltat diferite calităţi.”Andreea Banu: „În opinia mea, activitățile au avut un rol foarte important, deoarece ne-au ajutat să ne implicăm în foarte m

ulte proiecte sau programe distractive. Datorită lor am comunicat mai mult între noi, ne-am cunoscut și am lucrat împreună, în echipă, iar acest lucru ne-a unit foarte mult. Activitatea care mi-a placut cel mai mult a fost „Pachetelul sănătos”. Mi-ar plăcea să continuăm această activitate și să venim cu noi rețete! Aceste activități parcurse împreună vor deveni amintiri frumoase și de neuitat, doar datorită Olimpiadelor Kaufland!”Raluca Novac: „Activitățile ne-au învățat să comunicam mai mult, să ne ajutam reciproc, să împărțim, să cunoaștem mai multe informații unul despre celălalt. Acestea au jucat un rol important în viața noastră deoarece ne-au ajutat sa redescoperim lucruri prețioase și să ne dezvoltăm capacitățile!”

Categorii
No tags yet.
Ediţia curentă
bottom of page