top of page

8 marie, Ziua femeilor


De câțiva ani buni a devenit un obicei frumos ca de 8 martie toate cele 160 de femei din cadrul Asociației “Casa Seniorilor” din Agnita să fie sărbătorite într-un cadru festiv, fiecare dintre doamne primind flori, mărțișoare, etc.

Fiind membru fondator, am primit sarcina de a rosti câteva cuvinte de suflet amintind ce a însemnat pentru fiecare MAMA printr-o schemă foarte simplă: 8 Martie = flori = gingășie = mama.

Gingășia florilor, a mamei, ne strecoară în suflet bucuria și în ochii noștri iubirea față de mama care ne-a adus pe lume. Cu emoție în glas am amintit că purtăm cu toții o părticică din mama. Mamelor noastre le datorăm ceea ce avem și ceea ce suntem azi.

M-am adresat apoi direcct doamnelor sărbătorite – azi mame și bunici – să-și privească pentru o clipă copiii cu ochii minții, să-i asculte cu mândrie, ca apoi să spună: Acela e copilul meu!

În încheiere le-am adresat sărbătoritelor urarea de a fi fericite, de a avea parte de multe bucurii ș de multă sănătate, iar parfumul florilor de primăvară să le învăluie ființa și culorile să le încânte privirea, precum și tradiționalul „La mulți ani!”

A urmat un program artistic de muzică populară pregătit de prof. Doina Părău, apreciat și răsplătit prin aplauze puternice și binemeritate.

După servirea mesei festive s-a dat startul la dans. Totul a fost minunat, antrenant și cu multă veselie, sărbătoritele uitând pentru câteva ore bune de grijile vieții de zi cu zi.

Organizatorii evenimentului au fost membrii fondatori ai Asociației “Casa Seniorilor” Agnita ajutați de responsabilii de grupe care au asigurat cu dăruire reușita acestei acțiuni.

Cu această ocazie nu i-am uitat nici pe cei 40 de pacienți de la UAMS Agnita pe care i-am vizitat împreună cu grupa de femei din Ruja și cu Părintele Proropop Mihai Naicu. Le-am dăruit mărțișoare, șosete împletite de mâinile harnice ale femeilor din Ruja, lichiu și sucuri și le-am urat multă sănătate. Oamenii au fost foarte încântați de vizita noastră și ne-au mulțumit.

Categorii
No tags yet.
Ediţia curentă
bottom of page