top of page

ÎN AGNITA SE FAC LUCRURI MINUNATE

La Colegiul Tehnic „AT Laurian” din Agnita activitatea dascălilor depăşeşte de multe ori cadrul programei şcolare organizând activităţi menite să-i atragă şi să-i implice pe elevi în proiecte cu caracter umanitar.

„La Colegiul Tehnic avem anul acesta un proiect “VOLUNTAR DE MIC”. Ne-am propus să facem câte o activitate extraşcolară în fiecare lună, în care să implicăm cât mai mulţi elevi, dascăli şi părinţi pentru a-i ajuta pe oamenii cu nevoi speciale şi chiar elevi cu merite deosebite.

Luna trecută am adunat fructe şi legume pe care le-am donat bătrânilor de la Centrul de Îngrijire din Agnita. Luna aceasta am mâncat prăjituri făcute de domnii profesori şi cu banii adunaţi vom ajuta Unitatea de Asistenţă Medico-Socială . Sperăm să reuşim ce ne-am propus şi mulţumim celor care se implică.”

prajituri.jpg

Am consemnat postarea de pe Facebooc a profesoarei Luminiţa Feldără, şi menţionăm că proiectul este coordonat de profesoara Dana Zgabercea, în jurul căreia s-au adunat cei mai inimoşi dascăli ai colegiului.

Cu ocazia „Târgului de prăjituri” s-a strâns suma de 930 de lei care au fost donaţi „UAMS Agnita”. Tot în cadrul acestui proiect , în luna decembrie va avea loc „Bazarul de Crăciun”, când banii obţinuţi din vânzarea de obiecte făcute de elevi vor fi folosiţi în acelaşi scop umanitar.

E minunat când copiii sunt implicaţi în activităţi care implică grija pentru aproape, când li se dezvoltă caracterul şi li se cultivă dragostea de om.

I.B.

Categorii
No tags yet.
Ediţia curentă
bottom of page