top of page

Andreea Andrei, vedeta modestă a MTV-ului


Andreea Andrei 2.JPG

Denumită deja “vedeta MTV-ului”, Andreea Andrei, eleva din clasa a XI-a care până nu demult făcea spectacol doar pe scena evenimentelor locale, se bucură acum de succes pe plan european.

Deși primul ei videoclip, Colder, este transmis pe patru posturi tv muzicale cu difuzare europeană, pe Andreea am întâlnit-o tot în mijlocul colegilor ei, în sala din Agnita unde s-a desfășurat Balul Bobocilor. Modestia de care dă dovadă în continuare o face să se piardă printre ceilalți elevi însă evoluția de pe scenă ridică sala în picioare. Este puțin emoționată când este întrebată despre succesul ei, dar dă răspunsuri sigură pe calitățile ei și încrezătoare într-un viitor muzical.


Reporter: Ai ajuns cu piesa Colder pe 4 posturi MTV europene. Ce sentiment îți dă această performanță?


Andreea Andrei: Mă simt foarte entuziasmată și mândră pentru că am ajuns până aici și sper să merg cât mai departe. Într-o oarecare măsură este și emoție însă cel mai mult este vorba de mândria de a avea un asemenea succes la vârsta mea.


Rep.: Pe lângă traseul concret pe care l-ai parcurs, care au fost calitățile care te-au adus pe micile ecrane din Europa?


A. A.: În primul rând sunt calitățile vocale, care l-au determinat pe producătorul meu să mă aleagă în urma selecției făcute.


Rep.: Ai urmat vreun curs pentru dezvoltarea acestor calități vocale?


A. A.: Când eram mai mică am urmat timp de doi ani cursuri de canto. Din nefericire profesorul meu a plecat după această perioadă și nu am mai găsit alt profesor pentru a continua studiile muzicale.


Rep.: Este și în cazul tău muzica o moștenire de familie?


A. A.: Da, din familie am această pasiune. Tatăl meu cântă atât vocal cât și instrumental, la un moment dat vroiam să mă apuc de chitară, dar am renunțat repede la idee, dar în principiu moștenesc muzica de la tatăl meu. El este foarte mândru de realizarea mea actuală și mă susține cât și cum poate.


Rep.: Unde te vezi pe plan muzical în viitor?


A. A.: Nu știu cu siguranță unde o să fiu, ce știu este că vreau să ajung cât mai departe și nu am de gând să mă las până nu o să ajung cât de sus pot.


Rep.: Anul viitor vei fi în clasa a XII-a, un an greu. Cum o să împarți școala cu muzica?


A. A.: Nu știu, mi-e greu să mă gândesc de pe acum la asta. Sper să mă pot împărți pentru că nu vreau să mă las nici de una nici de alta. Sper să-mi iasă. Muzica este visul meu, iar studiile o să mi le continui pe același plan. Vreau după terminarea liceului să urmez conservatorul.


Rep.: Profesorii ce spun?


A. A.: Sunt mândri și ei de mine, mă felicită, mă susțin și îm doresc să ajung cât se poate de sus.


Rep.: Care este următorul proiect muzical la care să ne așteptăm?


A. A.: Am înregistrat o melodie pentru Crăciun, care probabil o să fie lansată pe 15 decembrie. Sper să vă placă. Încă nu știm dacă va avea videoclip pentru că deocamdată nu avem zăpadă pentru a putea filma, depinde de vreme. Dar piesa o să poată fi ascultată pe contul meu de VEVO și cu siguranță la radio.


Andreea Andrei a ținut la final să le mulțumească tuturor celor care o susțin și cred în calitățile și evoluția ei muzicală. A mai adăugat că își dorește să aibă aceeași modestie în continuare și că îi îndeamnă pe cei de vârsta ei să creadă în visele lor și să lupte pentru a le îndeplini.


Bogdan Albu

Categorii
No tags yet.
Ediţia curentă
bottom of page